20 січня 2016 року на базі КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського» відбувся обласний тренінг для соціальних педагогів загальноосвітніх навчальних закладів з проблеми «Формування громадянської свідомості у дітей та підлітків».
В даному заході прийняли участь 9 соціальних педагогів із Кіровоградського, Новгородківського, Компаніївського, Маловисківського, Новоукраїнського районів, та міст Знам’янка, Світловодськ, Кіровоград.
В процесі проходження тренінгу розглядалися питання щодо, особливостей та шляхів формування громадянської свідомості у дітей та підлітків; застосування інтерактивних методів формування громадянської свідомості; формування громадянської свідомості учнів та підлітків засобами інформаційно-комунікативними технологіями, та застосування діагностичного інструментарію для визначення рівня сформованості громадської свідомості у дітей та підлітків.
За підсумками обговорення, можна зробити такий висновк: що соціальними педагогами було опановано основні принципи та підходи до реалізації громадянського виховання, та застосування інтерактивних технологій у формуванні громадянської свідомості.
Після закінчення тренінгу соціальні педагоги отримали сертифікати учасників тренінгу.
5 листопада 2015 року на базі КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського» відбувся обласний тренінг для соціальних педагогів загальноосвітніх навчальних закладів з проблеми «Профілактика девіантної і делінквентної поведінки дітей та підлітків за програмою «Сімейна розмова».
В даному заході прийняли участь 17 соціальних педагогів із Бобринецького, Голованівського, Добровеличківського, Долинського, Знам’янського, Кіровоградського, Компаніївського, Новоархангельського, Новоукраїнського, Олександрівського, Петрівського, Світловодського, Ульянівського районів та міста Знам’янка, Олександрія, Кіровоград.
В процесі проходження тренінгу розглядалися питання щодо, системного проведення профілактичних занять для учнів та їх батьків з профілактики алкогольних проблем в умовах загальноосвітніх навчальних закладів та формування навичок особистісного захисту у дітей та підлітків, а саме: протистояння соціальному тиску, відстоювання власної позиції, впевнена поведінка, ефективне спілкування, критичне мислення, самоповага, самоконтроль, прийняття рішення.
За підсумками обговорення тренінгу соціальними педагогами було розроблено алгоритм роботи з педагогами та батьками учнів щодо превенції вживання алкогольних напоїв.
22.01.2014 р. на базі комунального закладу "Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського" відбувся обласний науково-практичний семінар для практичних психологів і соціальних педагогів загальноосвітніх навчальних закладів та ПТНЗ з проблеми "Організація роботи з розв'язання проблеми насильства в навчальному закладі.
Семінар проходив в рамках проекту, що здійснюється Всеукраїнською громадською організацією "Жіночий консорціум України" - "Організація роботи з розв'язання проблеми насильства в школі".
Робота семінару була спрямована на те, щоб практичні психологи та соціальні педагоги мали спільне бачення проблеми дитячого насилля та разом формували стратегію реагування на неї.
В роботі семінару взяли участь 26 педагогічних працівників.
З 17 по 21 грудня 2012 року на базі КОІППО імені Василя Сухомлинського за фінансової підтримки Фонду Народонаселення ООН пройшов обласний навчальний семінар з підготовки педагогів-тренерів курсу «Дорослішай на здоров'я» для практичних психологів, соціальних педагогів, педагогів закладів освіти.
Сорок осіб отримали свідоцтва педагогів-тренерів з програми «Дорослішай на здоров'я».
Працівниками обласного навчально-методичного центру практичної психології і соціальної роботи спільно з представниками обласної дитячої громадської екологічної організації "Флора" 06.02.2013 року було проведено обласний науково-практичний семінар для практичних психологів загальноосвітніх навчальних закладів за проблемою: "Організація Школи порозуміння. Розв язання конфліктних ситуацій в шкільному середовищі"
Основна мета семінару полягала в: залученні педагогічних та адміністративних колективів навчальних закладів до активної участі у формуванні безпечного середовища у школах шляхом розвитку у них навичок вирішення конфліктів співробітницьким шляхом.
Завдання семінару полягало в: формуванні розуміння та підтримки серед педагогічного і адміністративного колективу процесу впровадження та функціонування відновного підходу (впровадження та функціонування програми медіації однолітків у загальноосвітніх навчальних закладах).
Практичні психологи загальноосвітніх навчальних закладів (21 практичний психолог) висловили зацікавленість у подальшому співробітництві з організацією "Флора".